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3.5downpipe 3.0exhaust cold air intake custom

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  • 3.5downpipe 3.0exhaust cold air intake custom

    merci a l'équipe de rawtek vous m'avez fait une crisse de job merci..........................http://www.rawtekinc.com/Eric%27s%20Volvo%20S60R.html

  • #2
    Ça t'as coûté conbien la ligne au complet? Vois-tu une différence de performance après avoir changé la ligne d'échapement?
    S60 T5

    3 downpipes installés!

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    • #3
      1950 boulettes et je voi une différence sur le départ.......mais ces le son qui change beaucoup tres beau son et peut etre 20 hp de plus

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      • #4
        wow !!!!! Très belle job !!!

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        • #5
          Maudit que c'est cher pour des bouts de tôle! J'ai hâte qu'une compagnie comme SSautochrome fasse de telles pièces aftermarket à prix raisonnable...
          S60 T5

          3 downpipes installés!

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          • #6
            Very Nice!! Enjoy

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            • #7
              Envoyé par Mudstrap Voir le message
              Maudit que c'est cher pour des bouts de tôle! J'ai hâte qu'une compagnie comme SSautochrome fasse de telles pièces aftermarket à prix raisonnable...
              Not to hack the thread but what do you find expensive in a custom Turbo back system? I mean look at any other company who makes a CAT back not Turbo backand your looking at over 750$ US not even shipped or installed. You can check all other sellers and compare, IPD, PhuzzyMotorsports, QBM, EVOLVE...all mucho dineros$$$$

              Not to mention the quality workmanship and true bends you have here and a headache free install backed by a lifetime warranty. Mind you you can always opt for cheaper parts, cheaper welds, no v-band assembly etc. Don't forget most of us who have gone to RAWTEK were told all their options for all budgets....my 2 cents

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              • #8
                Envoyé par AlexD Voir le message
                Very Nice!! Enjoy
                merci et ce n'est pas fini......................

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                • #9
                  Not to mention the quality workmanship and true bends you have here and a headache free install backed by a lifetime warranty. Mind you you can always opt for cheaper parts, cheaper welds, no v-band assembly etc. Don't forget most of us who have gone to RAWTEK were told all their options for all budgets....my 2 cents
                  Ouin et je ne chiale pas contre RATEK... Je compare seulement avec ce que ça m'avait coûté pour modifier ma MX6. Je trouve ça domage que la différence de prix soit si élevée: c'est tout
                  S60 T5

                  3 downpipes installés!

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                  • #10
                    Envoyé par babe666 Voir le message
                    merci et ce n'est pas fini......................
                    ...........aaaaaaaaahhhhhhhhhhh modifications, it's one crazy drug and highly addictive!!

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                    • #11
                      Envoyé par AlexD Voir le message
                      ...........aaaaaaaaahhhhhhhhhhh modifications, it's one crazy drug and highly addictive!!
                      yeah!!! and I saw on the calendar at Rawtek that you have an appointement this week for a FMIC on your R!

                      on My side, I'm checking with them to take an appointment for my exhaust as soon as possible, i'm from quebec so it is more difficult to fit the trip to Montreal in my schedule! but maybe on the 24th of april!
                      850 T5-R Cream Yellow (Garage Princess): 2006 RN Swapped, 3'' turbo-back exhaust custom made by Rawtek Inc,EST SRI, EST CF Strut brace,Standard Suspension coil-overs,Standard front BBK,R rear BBK,AEM uego Wideband,Autometer Boost gauge,MSD Ignition Coil,Polyurethane Upper Engine Stabilizer Mount, Polyurethane Transmission Mount,HKS SSQVIII blow off valve,Snabb FMIC,IPD poly subframe inserts,Ipd Sway-bars
                      S40 2.4i 2005(Gf's Ride): H&R springs
                      S80 T6 2000: don't know what to do with this boat!

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                      • #12
                        Envoyé par Marco Bolduc Voir le message
                        yeah!!! and I saw on the calendar at Rawtek that you have an appointement this week for a FMIC on your R!

                        on My side, I'm checking with them to take an appointment for my exhaust as soon as possible, i'm from quebec so it is more difficult to fit the trip to Montreal in my schedule! but maybe on the 24th of april!

                        Bon....fini la surprise...

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                        • #13
                          Envoyé par AlexD Voir le message
                          Bon....fini la surprise...
                          sorry! j'espère que tu va passer me montrer sa le 24 ou le 25, je serai justement chez rawtek pour faire faire mon exhaust! j'ai hate de voir sa en maudit!
                          850 T5-R Cream Yellow (Garage Princess): 2006 RN Swapped, 3'' turbo-back exhaust custom made by Rawtek Inc,EST SRI, EST CF Strut brace,Standard Suspension coil-overs,Standard front BBK,R rear BBK,AEM uego Wideband,Autometer Boost gauge,MSD Ignition Coil,Polyurethane Upper Engine Stabilizer Mount, Polyurethane Transmission Mount,HKS SSQVIII blow off valve,Snabb FMIC,IPD poly subframe inserts,Ipd Sway-bars
                          S40 2.4i 2005(Gf's Ride): H&R springs
                          S80 T6 2000: don't know what to do with this boat!

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                          • #14
                            j'ai vu ton set up alex c'est tout une job a faire,combien de temp ca leur a pris en fin de compte....et voi tu une différence en force.belle job les boys....http://www.rawtekinc.com/Alex%27s%20...tercooler.html

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                            • #15
                              Envoyé par babe666 Voir le message
                              j'ai vu ton set up alex c'est tout une job a faire,combien de temp ca leur a pris en fin de compte....et voi tu une différence en force.belle job les boys....http://www.rawtekinc.com/Alex%27s%20...tercooler.html
                              http://forums.clubvolvoquebec.com/showthread.php?t=6688

                              Oui grosse difference, le Turbo embarque plus vite, le tout est plus smooth et le top end est incroyable. Le tout a pris presque 10hrs d'ouvrage (faut checker la facture).

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