""ORANGE stock are 315cc/min as I recall. A general rule of thumb on our engines with stock fuel pressure is that for each cc/min of injector size, you can achieve about 1 bhp. So with 315cc/min injectors you can achieve about 315 bhp, or 260-280 whp. There are Bosch-made Volvo injectors which are a direct replacement for the 850's stock orange top injectors. The 70-series T5 cars in 1998 received WHITE injectors which flow roughly 350cc/min. In 1999, all 70 series T5 cars received BLUE 395cc injectors, which were original equipment on those models for quite a few years. In 2000, the V70R AWD received GREEN 468cc/min injectors, which resurfaced again in 2004 when the R AWD V70 and S60 were introduced.""
moi j'ai acheté des bleus (s70 t5 99 + / s60 t5) pour mettre dans mon 850 ("big blues" 395cc). Tu peux aussi mettre des verts, marius850r a mit ca.
avec les verts faut reprogrammer le ecu (sinon extra riche ) !!
1966 VOLVO 122S !! Get ready ! something fast and low !
1992 Nissan Silvia !! New Toy For Big Boy ( rb26 swap )
1992 NISSAN GTi-R
-->Services Volvo Heaven Tuning Shop<--
pas besoin du fuel rail , c'est u bon prix pour 5 bleus
je te les poserais quand je vais installer le turbo
1966 VOLVO 122S !! Get ready ! something fast and low !
1992 Nissan Silvia !! New Toy For Big Boy ( rb26 swap )
1992 NISSAN GTi-R
-->Services Volvo Heaven Tuning Shop<--
N'oubliez pas que les bleus sont 395cc mais sur la systeme de ME7 qui roule a 4bar. Sur un systeme Motronic 4.3/4.4 -98 avec la systeme a 3bar, ca va donner la meme 350cc comme les blancs...
Donc sur une voiture 4.3/4.4, les blanches et bleus sont presque pareil...a haut boost les bleus vont peut-etre donner un petit plus...mais pas un différence enorme...
15% de rabais sur les pièces d'origine chez Volvo Pointe-Claire pour les membres CVQ VIP.
Visitez notre site: Pieces.VolvoPointeClaire.com
Commentaire